Audyt SEO

Kompleksowa analiza SEO Twojej strony lub sklepu internetowego.

Kiedy warto wykonać audyt SEO? Zawsze, gdy:

45-stronicowy kompleksowy audyt SEO zawierający dziesiątki ręcznie analizowanych parametrów pomoże Ci zaplanować dalsze działania i pokaże rzeczywisty stan witryny.
Zamów bezpłatną wycenę.

Bezpłatna wycena

Co zawiera audyt SEO?

Co zawiera audyt SEO?

Audyt SEO to 45-stronicowy raport zapisany w formacie PDF. Zawiera ręczną analizę stanu ponad 40 kluczowych czynników mających wpływ na kondycję SEO Twojej strony – w tym czynniki on-site oraz off-site. To niezależny opis aktualnego stanu witryny wraz z jego obiektywną oceną względem przyjętych norm. W audycie SEO znajdziesz też rekomendacje możliwych do wdrożenia gotowych ulepszeń i optymalizacji, które podniosą efektywność Twojej strony. To również doskonały fundament do rozpoczęcia efektywnych działań pozycjonujących.

Każdy audyt zawiera:

Zajrzyj do bezpłatnej próbki

Zobacz próbkę tego jak wygląda audyt SEO i czego możesz spodziewać się po dokumencie, który przygotuję dla Ciebie.

Polecam współpracę z Panem Pawłem Mrozowskim. Jego audyt i konkretne rekomendacje pomogły nam lepiej pozycjonować naszą stronę i efektywniej wydawać środki. W wyniku naszej współpracy nasza witryna awansowała na pierwsze miejsce w najważniejszych dla nas zwrotach!

Czego dowiesz się z audytu SEO?

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO?

Niska pozycja w wynikach wyszukiwania

Mimo Twoich starań strona internetowa dalej jest mało widoczna? Audyt SEO pozwoli Ci zweryfikować, które z działań są efektywne. Otrzymasz precyzyjne wskazówki do dalszych prac oraz godzinną konsultację on-line z omówieniem wyników Twojego audytu.

Wstęp do działań pozycjonujących

Określenie rzeczywistego stanu Twojej witryny jest dobrym punktem wyjścia do działań pozycjonujących.  Z audytu SEO dowiesz się jakie są mocne i słabe strony Twojej witryny oraz jak wyglądają możliwe ścieżki rozwoju.

Chęć zweryfikowania pracy agencji SEO

Audyt SEO jest kompleksową i rzetelną oceną stanu Twojej witryny. Jeśli masz wątpliwości co do efektywności pracy swojej agencji, audyt pozwoli Ci obiektywnie sprawdzić czy prowadzone przez nią działania są skuteczne i zgodne ze standardami.

Audyt SEO to jednorazowe działanie. Nie zobowiązuje Cię do dalszej współpracy. Wdrożenie w życie zaleceń z audytu pozwoli Ci natychmiastowo rozpocząć właściwe działania pozycjonujące. Dzięki precyzyjnym wskazówkom osiągniesz optymalne rezultaty przy zachowaniu możliwych najniższych kosztów.

Najczęściej zadawane pytania

Ile trwa przeprowadzenie audytu SEO?

Przeprowadzenie audytu SEO trwa od kilku do kilkunastu dni. Jest to czas potrzebny na zebranie i analizę materiałów, analizę Twojej witryny oraz opracowanie zaleceń do dalszych działań. Czas zawsze jest ustalany indywidualnie.

Ile kosztuje audyt SEO?

Koszt przeprowadzenia audytu SEO ustalany jest indywidualnie. Ostateczna cena to wypadkowa wielkości witryny oraz czasu jaki należy jej poświęcić. Warto pamiętać, że audyt przynosi oszczędności w dłuższej perspektywie – dzięki wdrożeniu zalecanych zmian będziesz działać efektywnie i bez zbędnych kosztów.

Nie jestem specjalistą SEO. Czy audyt będzie dla mnie zrozumiały?

Każdy parametr analizowany w audycie jest opisany bardzo zrozumiale. Czytając dowiesz się czym jest dane zagadnienie, jakie ma znaczenie dla Twojej strony, jaki jest stan obecny i co możesz zrobić, aby poprawić ten stan. W audycie SEO znajdziesz też gotowe do wdrożenia rozwiązania. W niektórych przypadkach może być konieczna interwencja Twojego informatyka – przekaż mu zawarte w raporcie wskazówki.

Czy możliwe są konsultacje dotyczące treści audytu?

Oczywiście. Audyt spełni swoją rolę, jeśli będzie w pełni zrozumiały. Jeśli masz pytania dotyczące któregokolwiek zagadnienia opisanego w audycie, udzielę Ci dodatkowych informacji i pomogę znaleźć skuteczne rozwiązanie problemu.

Z jakich narzędzi korzystam przeprowadzając audyt SEO?

Ahrefs, Majestic

narzędzia do analizy profilu linkowania zewnętrznego strony

Senuto

narzędzie do badania widoczności w Google oraz analizy treści pod kątem fraz kluczowych

SEMSTORM

narzędzie do analizy i optymalizacji fraz kluczowych, z uwzględnieniem analizy stron konkurencji

Screaming Frog SEO Spider

narzędzie do szczegółowej analizy optymalizacji elementów strony pod kątem SEO

Siteliner

narzędzie do badania elementów witryny pod kątem duplicate content oraz błędów

Ubbersuggest

narzędzie do badania treści strony pod kątem długoogonowych fraz kluczowych (long tail)

Quetext

narzędzie do analizy treści strony pod kątem ich unikalności

MobiReady

narzędzie do badania technicznej optymalizacji witryny pod kątem przystosowania do urządzeń mobilnych

Narzędzia Google

narzędzia do badania poziomu technicznej optymalizacji

GTMetrix, PageSpeed Insights

narzędzia do analizy technicznej optymalizacji witryny pod kątem jej szybkości działania oraz występujących błędów UI

Ahrefs, Majestic

narzędzia do analizy profilu linkowania zewnętrznego strony

Senuto

narzędzie do badania widoczności w Google oraz analizy treści pod kątem fraz kluczowych

SEMSTORM

narzędzie do analizy i optymalizacji fraz kluczowych, z uwzględnieniem analizy stron konkurencji

Screaming Frog SEO Spider

narzędzie do szczegółowej analizy optymalizacji elementów strony pod kątem SEO

Siteliner

narzędzie do badania elementów witryny pod kątem duplicate content oraz błędów

Ubbersuggest

narzędzie do badania treści strony pod kątem długoogonowych fraz kluczowych (long tail)

Quetext

narzędzie do analizy treści strony pod kątem ich unikalności

MobiReady

narzędzie do badania technicznej optymalizacji witryny pod kątem przystosowania do urządzeń mobilnych

Narzędzia Google

narzędzia do badania poziomu technicznej optymalizacji

GTMetrix, PageSpeed Insights

narzędzia do analizy technicznej optymalizacji witryny pod kątem jej szybkości działania oraz występujących błędów UI

Zamów bezpłatną wycenę

Kim jestem?

Nazywam się Paweł Mrozowski. Od 7 lat zajmuję się marketingiem internetowym. Od 4 lat specjalizuję się w kierunku SEO i SEM. Śmiało można powiedzieć, że są to moje „zawodowe pasje”. Jako urodzony flegmatyk mam słabość do dziedzin życia wymagających ciągłego, starannego i uporządkowanego działania w celu osiągnięcia określonych sukcesów. Takimi dziedzinami są właśnie działania SEO – oparte na ciągłym wzmacnianiu wartości stron www poprzez określone działania – oraz kampanie SEM, w których kluczem do sukcesu jest ciągła analiza i optymalizacja. Poza życiem zawodowym szczególnie upodobałem sobie lotnictwo cywilne i wirtualne.

...a może po prostu,
porozmawiajmy!

Jeśli chcesz porozmawiać o pozycjonowaniu Twojej strony, reklamach Google Ads dla Twojej firmy lub po prostu zgubił Ci się telefon i nie wiesz gdzie leży. Zostaw numer, oddzwonię za chwilę.

Jestem aministratorem Twojego numeru telefonu i użyję go do jednorazowego oddzwonienia do Ciebie. Później wpiszę go do umowy albo zapomnę na wieki :-)

×