98%
Tylu polskich internautów w 2018 roku
szukało informacji w wyszukiwarce Google.
Czy mieli możliwość odnalezienia Twojej strony?
Google stało się odpowiedzią na wszystkie pytania. Przynajmniej te, które kierujemy do Internetu. Poszukujemy najbliższego fryzjera, czy numeru do najbliższej otwartej pizzerii. Przekrój tematów jest ogromny, tak jak i ilość informacji. Pozycjonowanie sprawi, że to Twoja strona stanie się odpowiedzią na pytania użytkowników Google dotyczące Twojej specjalizacji.
Pomogę Ci wypozycjonować stronę
Skorzystaj z moich usług
52%
Użytkownicy
smartfonów
64%
Internauci korzystający z Google Chrome
W 2018 roku aż 98% polskich internautów korzystało z wyszukiwarki Google. Najpopularniejszymi wyszukiwanymi tematami były Mistrzostwa Świata w piłce nożnej, Avicii oraz wybory samorządowe. To świetne obrazuje różnorodność demograficzną osób wyszukujących informacji w sieci. Są tu zarówno dorośli jak i dzieci, mieszkańcy dużych miast i wsi, osoby korzystające z komputerów stacjonarnych, tabletów oraz smartfonów. Internet nie zna ograniczeń.
Znajomość fraz, które wpisują Twoi klienci oraz dobór określonej strategii działań poniesie rangę Twojej strony i wskaże ją jako wartościowe źródło odpowiedzi na wyszukiwane przez użytkownika pytane. Dzięki temu wyświetli się wyżej w wynikach, dając większe szanse na kliknięcie. Im więcej osób wejdzie na Twoją stronę, tym lepiej dla Ciebie i Twojego biznesu.
94%
Zasięg stron
grupy Google
Skorzystaj z moich usług
Dziennie aż 13 miln Polaków wyszukuje treści w Google.
Aż 40% z nich zakończy poszukiwania na pierwszej stronie wyników.
Aby trafić na pierwsze miejsa wyników wyszukiwań, konieczne jest udowodnienie robotom Google, że Twoja strona jest wartościowym źródłem informacji dla użytkownika. Pozycjonowanie to staranne działanie nad jakością strony, jej wydajnością oraz popularnością w sieci. Pomaga użytkownikom łatwiej trafić na samą stronę, a także wygodniej się po niej poruszać, by znaleźć informację o produkcie lub usłudze, której szukają.
13 mln
Polacy korzystający z Google dziennie
19 mln
Internautów skorzystało z aplikacji Google
Im więcej osób odwiedzi Twoją stronę internetową tym lepiej. Pozycjonowanie strony WWW w Google pomaga w zwiększaniu ilości odwiedzających Twoją stronę za pomocą wyszukiwarki.
Osoby trafiające do Ciebie z wyszukiwarki są realnie zainteresowane tematyką Twojej strony. Znacznie chętniej skorzystają z Twojej oferty zwiększając poziom konwersji.
Większa liczba klientów, to większe przychody i zyski firmy. Rosnące zyski pozwalają na silniejszy rozwój i budowanie przewagi nad konkurencją. To Twój przepis na sukces!
Skorzystaj z moich usług
Ustalając strategię pozycjonowania Twojej strony skupimy się na realizacji Twoich celów i priorytetów. Jeśli posiadasz sprecyzowany kierunek, w którym podąża Twoja marka – dopasuję się do niej. Jeśli nie – zaproponuję Ci najbardziej optymalne rozwiązanie prowadzące do realizacji założonych celów.
Czasy się zmieniają, a wraz z nimi trendy, kierunki i założenia. Nie skupiam się na kilku wybranych frazach, lecz dostosowuję obraną strategię pozycjonowania do aktualnej sytuacji rynkowej, trendów i wymagań klientów. Monitoring i korekta działań to niezbędny element pozycjonowania.
Choć pozycje fraz w wynikach wyszukiwania są miarodajnym wskaźnikiem, o sukcesie decyduje jednak realizacja wspólnie ustalonych celów. Zwiększenie sprzedaży, ilości odwiedzających czy jakości ruchu na stronie – te czynniki wymiernie wpływają na rozwój Twojego biznesu,
Skorzystaj z moich usług
Zaawansowane systemy Google stale pracują nad poprawą jakości informacji dostępnych w internecie. Robią to m.in. poprzez premiowanie stron przyjaznych użytkownikowi, które wyglądają na wartościowe źródło informacji. Ich ocenie podlega kilkaset najróżniejszych czynników. Od technicznych, przez treść i wygląd strony, po nawet dane geograficzne czy historyczne dotyczące domeny. Dokładny skład tych czynników nie jest publicznie znany i ciągle podlega zmianom. Są jednak czynności, które z pewnością przynoszą pozytywne rezultaty. Pozycjonowanie i optymalizacja to zbiór działań tzw. on-site (w obrębie strony WWW) i off-site (działania poza stroną WWW) dążących do tego, by strona była oceniana pozytywnie, a jej ranga wciąż rosła.
Optymalizacja strony WWW klienta to pierwszy krok, który podejmuję rozpoczynając współpracę długoterminową. Składa się na nią kilkadziesiąt czynników wartych prześledzenia w obrębie samej strony. Oto kilka z nich.
Tak jak dobra książka posiada tytuł, rozdziały i podrozdziały, tak i dobra strona internetowa powinna posiadać ustaloną, przemyśloną i dopracowaną hierarchię nagłówków. Od głównego tematu strony oznaczonego w języku HTML tagiem H1, przez tytuły kolejnych sekcji umieszczone w H2, aż po podtytuły w nagłówkach kolejnych rzędów. Dopracuję hierarchię nagłówków na Twojej stronie. Dzięki temu Twój czytelnik będzie dokładnie wiedział, czego dotyczą kolejne części strony.
Na pierwszy rzut oka są niewidoczne, a jednak stanowią bardzo ważny element każdej strony. Parametry Title i Meta Description mówią o zawartości Twojej strony osobie, która jeszcze na nią nie weszła. Są widoczne w wynikach wyszukiwania w Google. To właśnie ich treść przyczynia się do decyzji o odwiedzeniu Twojej, a nie jednej z pozostałych stron.
Roboty Google uznają za ważniejsze te podstrony, do których prowadzi najwięcej linków wewnętrznych. Dopilnuję, by struktura linków wewnętrznych Twojej strony była prawidłowa. Taki zabieg znacznie pomaga w sprawnym indeksowaniu strony. Dodatkowo ułatwia nawigację jej użytkownikom wskazujac strony, na których znajdują się kluczowe treści.
Rozmawiając o czymś konkretnym, naturalnie częściej używamy słów związanych z tematem, o którym mówimy. Roboty Google “czytając” strony WWW określają ich tematykę m.in. na podstawie słów używanch często w treści. Analizując Twoją stronę postaram się nasycić ją słowami odpowiadającymi tematyce, którą reprezentujesz bez uszczerbku dla czytelności i atrakcyjności tekstu.
Ponad połowa Twoich odwiedzających zobaczy stronę na swoim smartfonie. Czy nie będą mieli problemów z odczytaniem informacji? W dobie szybkiego trybu życia nikt z nas nie lubi czekać. Czy Twoja stona ładuje się szybko? Użyję dostępnych obecnie technologii, aby przyspieszyć działanie Twojej strony. Wykorzystanie pamięci podręcznej przeglądarki, zminifikowanie kodu CSS i JS, włączenie usługi REDIS, czy zoptymalizowanie grafiki to podstawowe kroki, które podejmę. Strona przyjazna użytkownikowi – to nasz cel!
Popularność Twojej marki w sieci w znacznym stopniu wspomaga pozycjonowanie. Dlatego jedną z gałęzi pozycjonowania jest prowadzenie Content marketingu i działań PR. Ich celem jest wykreowanie profesjonalnego wizerunku Twojej marki. Sprawienie, by była wspominana w sieci w pozytywnym kontekście adekwatnym tematycznie do prowadzonej przez Ciebie działalności. Portale branżowe, pisma tematyczne, serwisy i blogi zrzeszające Twoich odbiorców – to miejsca, które idealnie pasują do budowania świadomości marki. Podczas współpracy długoterminowej na pewno uzupełnimy tradycyjne pozycjonowanie o działania z zakresu content marketingu i PR.
Jeśli prowadzisz warsztat mechaniczny, nic nie będzie lepszym świadectwem wysokiej jakości Twoich usług niż duże grono osób wspominających o Tobie swoim znajomym. Podobnie jest w przypadku stron internetowych. Częste polecanie Twojej strony przez inne strony (linkowanie) jednoznacznie sugeruje, że znajduje się na niej coś ciekawego. Jeśli dodatkowo są to serwisy powiązane tematycznie, wówczas Google wie, że w swojej tematyce jesteś prawdziwym, godnym zaufania ekspertem. Dodatkowo każda publikacja opatrzona odnośnikiem do Twojej strony to również możliwość pozyskania dodatkowego ruchu złożonego z czytelników stron wydawców publikowanych treści.
Buzz marketing to inaczej marketing szpetany (także marketing plotki lub opinii). Im częściej nazwa Twojej strony jest wymieniana przez użytkowników Internetu, tym lepiej. Dotyczy to także ich rozmów i konwersacji. Tematyczne i ogólnotematyczne fora internetowe, komentarze pod artykułami na popularnych portalach, serwisy agregujące opinie o firmach, produktach i usługach. To w tych miejscach najczęściej toczy się dyskusja. Sprawię, że Twoja marka stanie się ich naturalną częścią.
Nie zajmuję się pisaniem nieprawdziwych opinii na zamówienie. To nielegalne, niebezpieczne, a przede wszystkim nieuczciwe.
Facebook, Twitter, Instagram, Wykop oraz inne serwisy społecznościowe są ważnym miejscem na budowanie wartości Twojej strony www. Utrzymywanie stałego kontaktu z członkami społeczności, w których uczestniczysz pomoże nie tylko w pozycjonowaniu, lecz przede wszystkim stworzy pozytywny wizerunek Twojej marki w oczach Twoich odbiorców. Pomogę Ci zadbać o media społecznościowe i to, co się na nich dzieje. Nie zajmuję się ich prowadzeniem, ale chętnie podpowiem właściwe rozwiązania.
Skorzystaj z moich usług
Pozytywne efekty pozycjonowania to przede wszystkim dodatni wpływ na realizację założonych celów. Wzrost sprzedaży, poprawa konwersji, więcej telefonów, rezerwacji, czy po prostu większa ilość odwiedzających stronę są podstawowym wyznacznikiem tego, że nasza współpraca idzie w dobrą stronę.
Wielotorowe pozycjonowanie oparte na zdywersyfikowanej strategii wpływa pozytywnie na podniesienie świadomości marki. Zwiększenie rozpoznawalności Twojej firmy w branży będzie kolejnym wynacznikiem sukcesu.
W ciągu całej współpracy codziennie monitoruję pozycję Twojej strony w wynikach wyszukiwania na istotne dla Twojego binzesu frazy. Choć nie raz będziemy je wspólnie zmieniać i uzupełniać, to bieżące wzrosty pozycji dadzą nam jasny pogląd na status działań i efekty w krótkiej perspektywie czasowej.
Skorzystaj z moich usług
Z pewnością mniej niż korzyści, które dzięki niemu osiągniemy. Pozycjonowanie strony www nie ma stałej ceny. To szereg działań podejmowanych zgodnie z obraną strategią. Kosztem pozycjonowania określamy budżet miesięczny przeznaczony na działania. Im większy, tym szerszy i bardziej zróżnicowany zakres działań, a więc lepsze efekty. Wysokość budżetu różni się w zależności od branży, charakteru działalności, konkurencji itp.
Minimalny budżet to 1000zł netto. Ostateczna wielkość budżetu wynika bezpośrednio ze strategii i naszych wznajemnych ustaleń.
Nie liczę godzin i lat, więc chciałbym związać się z Tobą na jak najdłużej. Pozycjonowanie samo w sobie nie ma punktu końcowego. Pozycjonowanie to szereg działań wykonywanych sukcesywnie w ciągu całego okresu współpracy. Każdy kolejny miesiąc to kolejna porcja działań określonych w obranej strategii. Po osiagnięciu ustalonych na początku rezultatów możliwe jest rozszerzenie współpracy lub skupienie się na utrzymaniu stanu obecnego.
Pierwsze skutki podejmowanych przeze mnie działań mogą pojawić się już w pierwszych tygodniach. Niemniej jednak pozycjonowanie jest inwestycją długoterminową. Najlepsze efekty będą pojawiały się stopniowo na przestrzeni kolejnych miesięcy, a nawet lat współpracy. Nie ma możliwości przyspieszenia tego procesu.
Jest listopad, a Ty chcesz by Twój sklep znalazł się w TOP10 na najbliższe święta? Mam złe wieści. Pozycjonowanie Ci nie pomoże. W takim przypadku polecam współpracę w zakresie realizacji reklam Google Ads przynoszących natychmiastowe rezultaty. Pozycjonowanie to proces długotrwały, którego efekty powstają sukcesywnie na przestrzeni miesięcy, a nawet lat.
Tak, wykonuję kompleksowe analizy różnych parametrów SEO stron i sklepów internetowych. Badam ponad 40 różnych czynników, uzupełniam je przydatnymi wskazówkami i łączę w jeden obszerny raport – Audyt SEO Twojej strony www.
Będzie mi przykro, że się rozstajemy. Dodatkowo zaprzestanie działań pozycjonujących zawsze wiąże się z możliwością spadku pozycji i pogorszeniem efektów sprzedażowych. Jeśli nie zostaną podjęte żadne inne działania, po zakończeniu współpracy pozycja strony w wynikach zacznie powoli spadać, aż ustąpi pozycji innym konkurencyjnym stronom.
Stosuję jasne i przyjazne zasady współpracy. Dlatego po zakończeniu współpracy wszelkie publikacje pozostają opublikowane (nie są przeze mnie usuwane).
Współpraca długoterminowa w zakresie pozcjonowania obejmuje 3-miesięczny okres wstępny (jest to umowa na czas określony). Jest to okres testowy podczas którego określamy wspólnie najlepszą strategię działań, przeprowadzam optymalizację Twojej strony i zaczynamy pozycjonowanie. Po takim czasie możliwe jest zaobserwowanie pierwszych efektów, choć zazwyczaj są one jeszcze nieznaczne. Następnie podpisujemy umowę na czas nieokreślony z 30-dniowym okresem wypowiedzenia. Kontynuujemy podjęte działania zgodnie z omówioną strategią.
Płatność za działania pozycjonujące pobieram zawsze na miesiąc z góry na podstawie wystawionej faktury VAT, którą dostarczam wraz z szczegółowym raportem działań za poprzedni miesiąc. Z rozpoczęciem kolejnych działań czekam do momentu opłacenia wystawionej faktury.
Daję Ci gwarancję, że moje działania będą staranne i wykonam je najlepiej jak potrafię wykorzystując całą swoją wiedzę i doświadczenie.
Jednak ani ja, ani żaden “seowiec” czy agencja SEO nie udzieli Ci gwarancji. Powód jest prosty. Czynników mających wpływ na skuteczność działań, czy wielkość osiągniętego efektu, jest mnóstwo. Wiele z nich jest poza naszą kontrolą. Branie na siebie odpowiedzialności za pozycję Twojej strony byłoby z naszej strony lekkomyślnością i nieodpowiedzialnym rzucaniem słów na wiatr. Obiecaniem Tobie czegoś, na co nie mamy ostatecznego wpływu. To tak, jakby oczekiwać gwarancji od meteorologa, czy lekarza. Każdy z nich zrobi wszystko, aby dać Ci precyzyjną pomoc, lecz żaden nie zagwarantuje, że ta pomoc będzie skuteczna w 100%.
Jeśli ktokolwiek daje Ci taką gwarancję, upewnij się, czy jego intencje są na pewno czyste i pozytywne, a gwarancja faktycznie dotyczy tego, o czym mówicie i jest egzekwowalna.
Nie.
Rozpoczynając współpracę w zakresie pozycjonowania tworzę startegię. Podstawowym elementem strategii jest cel, który chcemy osiagnąć. Może to być wzrost liczby odwiedzin z wyszukiwań organicznych, może wzrost współczynnika konwersji, czy też wzrost przychodu. To są wyznaczniki sukcesu, które przynoszą konkretne korzyści, są mierzalne i niepodważalne. Klarowne zarówno dla Ciebie jak i dla mnie.
Moim zdaniem rozliczanie się za pozycje jest niekorzystne dla obu stron umowy, jest niejednoznaczne i daje pole do wielu nadużyć.
Jasne, że tak! Zakładamy spółkę, dzielimy się udziałami 50/50 i gotowe. Moim wkładem będzie praca i środki zainwestowane w rozwój sprzedaży, a Twoim zatowarowanie i realizacja wysyłek.
Jeśli jednak nie zamierzasz oddawać mi połowy swojego biznesu, to dlaczego oczekujesz ode mnie, że zaryzykuję swoje prywatne środki w jego rozwój? Przecież nie jestem ani bogatym inwestorem, ani hazardzistą.
lub wypełnij formularz:
Ta strona korzysta z zabezpieczenia Google reCAPTCHA – tu znajdziesz Politykę prywatności i Warunki użytkownia tej usługi.
© mrozowski.net.pl Polityka prywatności
...a może po prostu,
porozmawiajmy!
Jeśli chcesz porozmawiać o pozycjonowaniu Twojej strony, reklamach Google Ads dla Twojej firmy lub po prostu zgubił Ci się telefon i nie wiesz gdzie leży. Zostaw numer, oddzwonię za chwilę.
Jestem aministratorem Twojego numeru telefonu i użyję go do jednorazowego oddzwonienia do Ciebie. Później wpiszę go do umowy albo zapomnę na wieki :-)