fbpx
loader image

Reklamy Google Ads

Wykorzystaj potencjał najefektywniejszego narzędzia do pozyskiwania klientów

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google

Twoje reklamy pojawią się na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania Google

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google

Zdobądź przewagę nad konkurencją wyświetlając się nad wynikami organicznymi.
Poznaj szczegóły

Reklamy produktowe w Google Zakupy

Sprzedawany przez Ciebie asortyment pojawi się zainteresowanym nim użytkownikom.

Reklamy produktowe w Google Zakupy

Dotrzyj do odbiorców na najbardziej efektywnym etapie ścieżki zakupowej.
Poznaj szczegóły

Remarketing

Przekonaj klientów przekazując im kluczowe informacje we właściwym momencie.

Remarketing

Odzyskaj niezdecydowanych, przywróć kontakt z niedawnymi klientami. "Re-pozyskuj" klientów!
Poznaj szczegóły

Reklamy graficzne (banery) w sieci reklamowej

Skorzystaj z atrakcyjnych powierzchni reklamowych na 3 milionach stron należących do sieci reklamowej Google.

Reklamy graficzne (banery) w sieci reklamowej

Reklamy graficzne, wideo oraz kreacje dynamiczne w służbie Twojego marketingu.
Poznaj szczegóły

Reklamy w aplikacjach i na smartfonach

Ponad 25 milionów Polaków korzysta z urządzeń mobilnych. Pozwól im dzięki reklamie dowiedzieć się o Twojej firmie.

Reklamy w aplikacjach i na smartfonach

Na urządzeniach mobilnych dokonuje się prawie połowa sprzedaży.
Poznaj szczegóły

Reklamy na Youtube i w Gmailu

Największa popularność Gmaila i miliony wyświetleń na Youtube to szansa warta wykorzystania.

Reklamy na Youtube i w Gmailu

Dwie najbardziej popularne platformy grupy Google są miejscem, w którym często bywają Twoi klienci.
Poznaj szczegóły

Skorzystaj z moich usług

Dlaczego reklamy Google Ads to konieczność?

62%

Grafika przedstawiająca statystykę 62% internautów nie odróżnia płatnych wyników wyszukiwania od naturalnych

Nie odróżnia płatnych wyników
wyszukiwania od naturalnych

40%

Grafika przedstawiająca statystykę 40% internautów sprawdza tylko pierwszą stronę wyników

Sprawdza tylko pierwszą
stronę wyników

71%

Grafika przedstawiająca statystykę 71% internutów korzysta z aplikacji Google na urządzeniach mobilnych

Korzysta z aplikacji Google
na urządzeniach mobilnych

Reklamy Google Ads to obecnie najpotężniejsze narzędzie do prowadzenia kampanii PPC. Ogromny zasięg sieci reklamowej umożliwia dotarcie do milionów użytkowników Internetu. Mnogość formatów pozwalaja na dostosowanie kampanii do specyficznych potrzeb każdej branży, czy wymagań obranego celu. Zaawansowane dane statystyczne oraz możliwości targetowania sprawiają, że reklamy Google Ads mogą być precyzyjnie optymalizowane osiągając coraz lepsze rezultaty. Reklamy Google Ads świetnie sprawdzają się zarówno jako główny kanał pozyskiwania klientów, jako uzupełnienie kampanii marketingu tradycyjnego,  a także jako narzędzie zwiększania świadomości marki, czy budowania jej wizerunku. 

Poprowadzę dla Ciebie skuteczne kampanie Google Ads. Wybiorę odpowiednie rodzaje reklam, przygotuję ciekawe kreacje reklamowe, a następnie skieruję je do odpowiedniej grupy odbiorców. Zdecyduj się na współpracę długoterminową a na bieżąco będę obserwował efekty kampanii oraz wprowadzę potrzebne zmiany i ulepszenia, a na koniec miesiąca podzielę się z Tobą efektami i wnioskami.

Skorzystaj z moich usług

Rodzaje reklam Google Ads

Reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google

przynoszą natychmiastowy efekt

są doskonałym wsparciem działań pozycjonujących

pokazują się na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania, a więc przed konkurencją

wyświetlają się na sprecyzowane zapytania w Google i trafiają do faktycznie zainteresowanych osób

mogą być rozbudowane o dodatkowe informacje, np. bezpośrednie linki do podstron (oferta, kontakt itp.), przycisk bezpośredniego połączenia telefonicznego lub informacja o trwającej promocji

Możliwości targetowania:

na podstawie danych demograficznych np. wiek, płeć, etc.

na podstawie geolokalizacji np. mieszkańcy konkretnych miast, regionów, krajów

na podstawie zainteresowań lub intencji np. osoby zainteresowane modą damską, motoryzacją lub wychowaniem dziecka

do konkretnych osób np. odbiorców newslettera, czy osób, które odwiedziły stronę

Komu dedykowane są reklamy tekstowe w wyszukiwarce Google?

świetnie sprawdzają się w przypadku biznesów, w których ważny jest bezpośredni kontakt z klientem np. firmy usługowe, usługi dla klientów indywidualnych, sprzedaż produktów na indywidualne zamówienie

są doskonałym pomysłem w przypadku biznesów lokalnych np. salony kosmetyczne i fryzjerskie, zakłady mechaniczne, usługi remontowe, naprawy, hydraulika, lekarz, weterynarz, lokale gastronomiczne etc.

Zleć mi wykonanie reklamy Google Ads

Reklamy produktowe w Google Zakupy

wyświetlają się osobom o sprecyzowanych intencjach zakupowych, poszukujących sklepu, w którym mogą dokonać zakupu (wiedzą czego szukają, nie wiedzą gdzie)

odsyłają bezpośrednio do strony produktu lub usługi, którym klient jest zainteresowany ograniczając możliwość jego ucieczki zanim zaznajomi się z ofertą

nie wymagają tworzenia kreacji reklamowych, a więc ograniczają koszt grafika, programisty czy animatora wideo

umożliwiają klientowi uzyskanie podstawowych informacji o produkcie i sklepie przed jeszcze przed przejściem na stronę docelową

umożliwiają dokonanie porównania ofert względem innych sklepów oferujących ten sam produkt

posiadają zautomatyzowane systemy bieżącej aktualizacji asortymentu

Komu dedykowane są reklamy produktowe w Google Zakupy?

świetnie sprawdzają się jako reklama sklepów internetowych oraz firm o określonej ofercie sprzedaży (gotowe produkty i usługi)

Zleć mi wykonanie reklamy Google Ads

Remarketing tradycyjny i dynamiczny

skutecznie odzyskuje niezdecydowanych klientów (osoby, których ścieżka zakupowa nie skończyła się podczas pierwszej wizyty na stronie)

podtrzymuje świadomość marki utrzymując kontakt z osobami, które wciąż zastanawiają się nad zakupem

umożliwia skuteczne zachęcenie do skorzystania z oferty firmy poprzez odpowiedni komunikat reklamowy (kluczowe korzyści, rabat, atrakcyjna promocja) dostarczony w odpowiednim momencie

zachęca Twoich klientów do ponownego dokonania zakupu w Twoim sklepie

umożliwia automatyczną prezentację towarów lub usług, którymi klient był zainteresowany podczas wizyty na stronie

daje możliwość użycia zarówno kreacji standardowych (grafika, wideo, reklama tekstowa) jak i dynamicznych (np. bannery produktowe).

świetnie sprawdzają się jako uzupełnienie kampanii nastawionych na pozyskiwanie nowych klientów

Zleć mi wykonanie remarketingu

Reklamy graficzne, wideo i kreacje dynamiczne w sieci reklamowej

przynoszą natychmiastowy efekt

reklamy graficzne wyświetlają się na 3 milionach stron internetowych należących do sieci reklamowej, w tym na popularnych portalach

reklamy graficzne mogą wyświetlać się zgodnie z kontekstem, na stronach o podobnej tematyce skupiając uwagę osób zainteresowanych tematyką reklamy

umożliwiają stworzenie nowoczesnych kreacji dynamicznych automatycznie dopasowujących się do różnych wielkości i formatów, opartych na wcześniej przygotowanych elementach (tytuły, grafiki, teksty)

świetnie sprawdzają się jako kampanie nastawione na budowanie świadomości i wizerunku (kampanie wizualne, o dużym zasięgu).

Możliwości targetowania:

na podstawie danych demograficznych np. wiek, płeć, etc.

mogą być kierowane na podstawie geolokalizacji np. mieszkańcy konkretnych miast, regionów, krajów

mogą być kierowane na podstawie zainteresowań lub intencji np. osoby zainteresowane modą damską, motoryzacją lub wychowaniem dziecka

Zleć mi wykonanie reklamy Google Ads

Reklamy w aplikacjach i na smartfonach

wyświetlają się osobom korzystającym z Internetu lub korzystającym z aplikacji na smartfonach, stanowiących 52% użytkowników Internetu w Polsce

mogą składać się z kreacji graficznych, wideo lub dynamicznych

Możliwości targetowania:

na podstawie danych demograficznych np. wiek, płeć, etc.

na podstawie geolokalizacji np. mieszkańcy konkretnych miast, regionów, krajów

na podstawie zainteresowań lub intencji np. osoby zainteresowane modą damską, motoryzacją lub wychowaniem dziecka

Komu dedykowane są reklamy w aplikacjach i na smartfonach?

świetnie sprawdzą się w przypadku promowania aplikacji mobilnych i usług dostępnych z poziomu urządzeń mobilnych

Zleć mi wykonanie reklamy Google Ads

Reklamy na Youtube i w Gmailu

Reklamy na Youtube

ponad 55% osób szukających informacji o produkcie/usłudze w wyszukiwarce, ogląda następnie powiązane tematycznie filmy na Youtube

20% klientów trafiających na Twoją stronę z Youtube jest w stanie wydać więcej, niż osoby wchodzące na nią z innych źródeł

reklamy wideo wyświetlają się przed, w trakcie lub po filmach opublikowanych przez użytkowników

płatność odbywa się tylko w przypadku obejrzenia co najmniej 30 sekund reklamy (lub całej, jeśli jest krótsza niż 30 sekund) lub kliknięcia w nią*

reklama wideo może być uzupełniona reklamą graficzną lub elementem call-to-action wyświetlanymi jednocześnie w pobliżu filmu – to działanie zwiększające szanse na kliknięcie

* wyjątek stanowią reklamy zasięgowe oraz niepomijalne rozliczane w modelu CPM, czyli za każdy tysiąc wyświetleń.

Reklamy w Gmailu

Gmail jest obecnie najpopularniejszą platformą poczty elektronicznej w Polsce i popularną platformą obsługi biznesowych skrzynek e-mail

reklamy w Gmailu wyświetlają się nad listą wiadomości w sposób skuteczny, lecz nienachalny

reklamy w Youtube i Gmailu wyświetlają się na podstawie analizy dotychczasowego zachowania użytkownika w internecie

Zleć mi wykonanie reklamy na Youtube lub w Gmailu

Jak wygląda współpraca długoterminowa?

Współpraca długoterminowa oparta jest na dwóch etapach – wstępnym i właściwym. Trzymiesięczny etap wstępny pozwala na poznanie specyfiki branży, określenie występujących pozytywnych/negatywnych trendów, reakcji na nie oraz weryfikacji efektów podjętych działań. Jest to minimalny okres na zdobycie jednoznacznych, niepodlegających chwilowym zawahaniom danych. Po trzymiesięcznym etapie wstępnym podejmowana jest obustronna decyzja o kontynuowaniu działań. Zobacz szczegóły poniżej.

I miesiąc
Strategia

Na początku współpracy tworzę wstępną strategię, wspólnie wdrażamy techniczne integracje i uruchamiam pierwsze kampanie. Zbieram informacje dotyczące efektywności obranej ścieżki. W tym czasie reklamy nie osiągają jeszcze pełni swoich możliwości.

Po przeanalizowaniu danych zebranych w pierwszym miesiącu wprowadzam niezbędne zmiany optymalizacyjne i badam ich skutki. Reklamy notują lepsze rezultaty.

II miesiąc
Analiza i optymalizacja

III miesiąc
Badanie efektów

Wprowadzone zmiany przynoszą pozytywne rezultaty. Kontynuuję wprowadzanie zmian optymalizacyjnych i nadal badam ich efekty. Pod koniec miesiąca określam możliwe ścieżki rozwoju sytuacji, po czym wspólnie podejmujemy decyzję o dalszej współpracy.

Reklamy osiągają odpowiedni poziom efektywności i realizują wskazany przez Ciebie cel. Systematycznie badam bieżące efekty, analizuję dane i wprowadzam zmiany optymalizacyjne. Jestem w stałym kontakcie z Tobą – wspólnie ustalamy kluczowe okresy i czynniki rynkowe mogące mieć wpływ na efektywność kampanii oraz rozważamy dalsze możliwości rozwoju.

IV miesiąc i dalej
Prowadzenie kampanii

Skorzystaj z moich usług

FAQ

Reklamy Google Ads są narzędziem skalowalnym. To oznacza, że jest możliwość uruchomienia kampanii z budżetem wynoszącym sto złotych jak i sto tysięcy złotych lub więcej. Wszystko zależy od Twoich możliwości finansowych, warunków rynkowych (konkurencja, branża itp.) oraz efektów, jakie chcesz uzyskać.

Aby wiedzieć, w jakich rejonach się poruszamy, kontaktując się ze mną określ przybliżony budżet, jaki jesteś w stanie zainwestować w reklamy Google Ads. Minimalny budżet reklamowy kampanii, które prowadzę to 1000zł netto miesięcznie.

Podstawową jednostką rozliczania reklam jest koszt za jedno kliknięcie (tzw. CPC). Istnieje wiele róznych sposobów rozliczania reklam, lecz są to jedynie wariacje podstawowego rozliczenia za kliknięcie ułatwiające przeliczenie kosztu kliknięć na konkretne cele reklamowe (ruch, zasięg, konwersja).

Jeśli posiadasz już konto z wartościową historią danych statystycznych (prowadziłeś już wcześniej reklamy Google Ads na swoje potrzeby) istnieje możliwość kontynuowania działań na Twoim koncie. W każdym innym przypadku działam na koncie utworzonym przeze mnie, indywidualnym dla każdego Klienta. Z uwagi na Twoją wygodę oraz charakter podejmowanych działań, wszelkie zmiany wprowadzam samodzielnie. Masz stałą możliwość obserwacji prowadzonych działań, a Twoje propozycje sa zawsze brane pod uwagę.

Budżet reklamowy jest doliczany do faktury VAT, którą otrzymujesz ode mnie.

Pierwsze efekty reklam Google Ads w postaci osób odwiedzających Twoją stronę zobaczysz niemal od razu po ich uruchomieniu.

Na koniec każdego miesiąca kalendarzowego przygotowuję raport opisujący efekty uzyskane dzięki reklamom w minionym miesiącu. Piszę w nim także o zmianach, jakie zostały wprowadzone oraz efektach, jakie przyniosły. Zestawiam aktualne dane statystyczne z danymi historycznymi (np. rok do roku) jeśli są dostępne.

Do raportu dołączam fakturę VAT uwzględniającą budżet reklamowy oraz moje wynagrodzenie na kolejny miesiąc. Płatność następuje zawsze przed rozpoczęciem działań, tzn. z góry.

Tak szybko, jak pojawiają się pierwsze kliknięcia w reklamy, tak samo szybko reklamy mogą zostać wyłączone. Po zakończeniu współpracy wyłączam wszystkie kampanie reklamowe, aby nie zużywały więcej budżetu. W tym momencie reklamy nie są wyświetlane i nie generują ruchu. Jeśli zechcesz kontynuować prowadzenie reklam we własnym zakresie, przekażę Ci konto reklamowe, które utworzyłem na potrzeby naszej współpracy.

Jeśli szukasz metody promocji strony internetowej, której efekty utrzymają się dłużej – zapraszam Cię do współpracy w zakresie pozycjonowania stron www.

...a może po prostu,
porozmawiajmy!

Jeśli chcesz porozmawiać o pozycjonowaniu Twojej strony, reklamach Google Ads dla Twojej firmy lub po prostu zgubił Ci się telefon i nie wiesz gdzie leży. Zostaw numer, oddzwonię za chwilę.

Jestem aministratorem Twojego numeru telefonu i użyję go do jednorazowego oddzwonienia do Ciebie. Później wpiszę go do umowy albo zapomnę na wieki :-)

×